Inspektor nasycenia – narzędzie do dropshippingu
Inspektor nasycenia to narzędzie dla osób zajmujących się dropshippingiem. Pomaga podejmować świadome decyzje, jeśli chodzi o decydowanie o tym, który produkt sprzedać i w którym sklepie go sprzedać. Narzędzie zostało stworzone z myślą o dwóch głównych celach.
Pierwszym celem narzędzia jest ułatwienie użytkownikowi sprawdzenia, w jakim stopniu rynek jest nasycony danym produktem. Robi to za pomocą złożonego algorytmu, który skanuje wszystkie odpowiednie strony internetowe, takie jak Aliexpress, CJdropshipping, Spocket i Alibaba, aby dowiedzieć się, ile innych sklepów sprzedaje dany produkt.
Te informacje są wtedy dostępne. prezentowane w sposób ułatwiający użytkownikowi podjęcie decyzji o sprzedaży produktu na własnej stronie internetowej. Pozwala im również zobaczyć poziom popytu na produkt w danej witrynie.
Drugim celem narzędzia jest umożliwienie użytkownikowi łatwego znalezienia witryn, które sprzedają dany produkt.